Kursor stworzono na profilki.pl

Pozycje i stanowiska

Opisy wszystkich stanowisk znajdziecie na dole strony.

stanowiska dostępne - przyznawane przez watahę/alfy/bety
stanowiska dostępne dla wszystkich
stanowiska zajęte
stanowiska przywódców klanów mogą zostać przyznane po większościowym głosowaniu wszystkich członków watahy



Alfy
samica: Deity
samiec: Bloodspill

Zastępca Alfy: -brak-

Bety
samiec(wybierają Alfy/samica Beta): Kaname
samica:(wybierają Alfy/samiec Beta) -brak-

Generał wojska: -brak-
wojownicy(8): Lucy, Icarius
przyszli wojownicy: -brak-
Generał Rozpoznania: -brak-
zwiadowcy(3):: Kaname
przyszli zwiadowcy: -brak-
Generał zaopatrzenia: -brak-
łowcy(5): -brak-
przyszli łowcy: -brak-
Generał oddziału magów: -brak-
magowie(6): -brak
przyszli magowie: -brak-
Główny medyk: -brak-
lekarze(4): Melissa
przyszli lekarze: -brak-
Dowódca Gildii Zabójców: -brak-
zabójcy(5): Black Moon, Bloodspill, Annayia
przyszli zabójcy: -brak-
Wyrocznia(1): -brak-

Doradca Alf(max2): -brak-
Doradca Bet(max2): -brak-


Przewoźnik(1): -brak
Konstruktor(1): -brak-
Uczeń konstruktora(1): -brak-
Pomocnik konstruktora(5): -brak-

Główny strateg(1): -brak-
Strateg(2): -brak-

Szaman(1): Deity

Przywódca klanu ognia: -brak-
Przywódca klanu wody: -brak-
Przywódca klanu ziemi: -brak-
Przywódca klanu wiatru: -brak-
Przywódca klanu światła: -brak-
Przywódca klanu cienia: -brak-
Przywódca klanu Błękitnego Płomienia: Deity
UWAGA!
Stanowisko zielone można otrzymać po miesiącu spędzonym w watasze.
Jeśli chcesz stanowisko zielone, napisz do adminów na howrse lub email. Powiemy co musisz zrobić, żeby takie otrzymać. 

Zastępca Alf to wilk, który wymierza sprawiedliwość w watasze. Jeśli Alfy są nieobecne, przejmuje ich obowiązki, ale nigdy nie zostanie Alfą.

Wojsko.
Generał Wojska jest jednym z głównych dowódców. W czasie wojny, prowadzi wszystkie wilki do walki. Musi on być wilkiem odważnym i szlachetnym, gotowym chronić swoich podkomendnych nawet własnym życiem.
Wojownicy są rdzeniem wojska. Walczą w pierwszej linii na wojnach. Wojownikami mogą zostać wilki Klanu Ognia i Klanu Ziemi.
Przyszli wojownicy są uczniami na wojowników(wilki Klanu Ziemi i Klanu Ognia do drugiego roku życia) w razie, gdyby nie było dostępnych wojowników, stają do walki w zastępstwie.

Rozpoznanie
Generał Rozpoznania to dowódca oddziałów zwiadowczych. W czasie wojny prowadzi swoje oddziały na zwiady i odnajduje drogi, które wyglądają na trudne to przejścia, a tak na prawdę są łatwe i szybkie. Jest dowódcą całego wojska. Może w wypadku kryzysowym przejąć na krótki czas stanowisko Generała Wojska, a w razie śmierci Generała Wojska przejmuje jego obowiązki do końca wojny lub wyznacza tymczasowego Kapitana Głównodowodzącego.
Zwiadowcy zajmują się rozpoznaniem terenu i szpiegostwem. Poszukują terenów obfitych w zwierzynę, a także zaopatrzają lekarzy w zioła. W czasie wojny prowadzą wojsko najbezpieczniejszymi drogami nawet to stolicy wroga, a także wspomagają wojowników z dystansu. Nie walczą bezpośrednio, chociaż nie wahają się przed zabiciem. Poruszają się cicho i niezauważenie. Zwiadowcami mogą zostać wilki  Klanu Cienia oraz Klanu Światła, po przebyciu dwuletniego szkolenia. Każdy zwiadowca może mieć jednego ucznia.
Przyszli Zwiadowcy to uczniowie zwiadowców. Mogą być w (prawie) każdym wieku i wspomagają zwiadowców w ich pracy.

Zaopatrzenie
Generał Zaopatrzenia to dowódca łowców. W czasie pokoju prowadzi łowców na polowania, zaś w czasie wojny, prowadzi swoje oddziały do walki.
Łowcy oddziały zaopatrzeniowe. Pełnią jedną z trzech najważniejszych funkcji. Zdobywają pożywienie dla watahy, a w czasie wojny wspomagają wojowników z dystansu. Łowcami mogą być wilki Klanu Ziemi i Klanu Wody.
Przyszli Łowcy to młode wilki pragnące zostać łowcami. Uczą się do drugiego roku życia, by zdobyć ten fach.

Magowie
Generał Oddziału Magów to dowódca wszystkich magów. Prowadzi wszystkie pokazy magiczne oraz swoje oddziały w czasie wojny.
Magowie wilki Klanu Światła bądź Klanu Wiatru. W czasie pokoju zajmują się rozrywką, zaś podczas wojny wspomagają oddziały Wojska z dystansu.
Przyszli Magowie to wilki do pierwszego roku życia, odkrywające swoje magiczne zdolności i szkolące się na magów.

Lekarze
Główny Medyk to najlepszy i najbardziej poważany lekarz w watasze. Może mieć dwoje zastępców.
Zarówno w czasie pokoju jak i wojny prowadzi wszystkich lekarzy do pomocy chorym i rannym wilkom.
Lekarze leczą chore i ranne wilki. Doskonale znają się na zielarstwie. Gdy nie mają kogo leczyć, wspomagają oddziały zaopatrzeniowe. Każdy lekarz może mieć własnego ucznia. Lekarzem mogą zostać wilki Klanu Wody, Klanu Ziemi i Klanu błękitnego Płomienia.
Przyszli Lekarze to uczniowie Lekarzy. Są nimi wilczki do trzeciego roku życia lub (jeśli ich nauczyciel stwierdzi, że już wszystko umieją) drugiego roku życia.

Gildia Zabójców
Dowódca Gildii Zabójców to wilk przewodzący Gildii Zabójców. Każdy Zabójca na jego rozkaz skoczy nawet w ogień. W czasie pokoju nie ma wiele do roboty, więc pomaga łowcom, jednakże w czasie wojny prowadzi swoich zabójców do walki lub wskazuje ich cele. Wspomaga również dowódców i planuje wraz z nimi wszystkie bitwy.
Zabójcy to wilki z Klanu Cienia. Nie zawahają się przed zabójstwem. Wolą kryć się w cieniu i rzadko tworzą z kimkolwiek pary. Są podstępni i bezlitośni, jednakże honorowi. - Nie zabiją szczenięcia, starca, czy bezbronnego wilka, jeśli nie jest on celem ich zlecenia. Każdy Zabójca musi być szybki, zwinny i przede wszystkim silny. Musi być w stanie samodzielnie zabić niedźwiedzia, dlatego też szkolenie trwa do czterech lat.
Przyszli Zabójcy to wilki uczące się do zawodu Zabójców. Są to wilki Klanu Cienia w wieku do czterech lat.

Wyrocznia - nie wiele o niej wiadomo. Pewna jest tylko jedna rzecz: wybiera ją Bóg.
Doradca Alf - Doradza Alfom. (Jeden samicy, drugi samcowi)
Doradca Bet - Doradza Betom. (Jeden samicy, drugi samcowi)

Przewoźnik - przewozi za pomocą promu liniowego wilki między wyspami
Konstruktor - buduje i naprawia promu oraz różne inne konstrukcje. Może mieć jednego ucznia oraz pięcioro pomocników.
Uczeń konstruktora - Uczy się do fachu konstruktora. Po trzech latach nauki może zastąpić swojego mistrza
Pomocnik konstruktora - Pomaga konstruktorowi w budowaniu jego projektów. Podsuwa konstruktorowi pomysły i pomaga w szkoleniu ucznia konstruktora

Główny Strateg - Wybiera najlepsze kierunki, proponowane, przez strategów, jednocześnie obmyślając odpowiednie strategie walk.
Strateg - obmyśla strategie

Szaman - przyrządza mikstury, tworzy przedmioty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz