Wyspa Clytse- to wyspa zamieszkana przez boginię. Na najwyższej górze stoi jej olbrzymi pałac.
Droga do pałacu biegnie przez gęstą i niebezpieczną dżungle, w której
znajdziesz wiele pułapek lub zagadek, które musisz odgadnąć, aby przejść
dalej. Musisz uważać bo zła odpowiedzieć kosztuje życiem. Do tej wyspy może zbliżyć się tylko wyrocznia. Jeśli dotrzesz do
wyspy, nie będąc wyrocznią, będziesz się po niej błąkać, a jeśli dotrzesz do pałacu zostaniesz służącym bogini.
Jezioro wspomnień - do tego
miejsca, przypływają dusze zmarłych wilków, podczas pełni księżyca.
Jezioro jest chronione przez magiczną barierę, którą otwiera szafirowe serce. Można to uzyskać wykonując questa.
Skała przepowiedni- to tu wyrocznia ma najczęstsze widzenia w przyszłość. W czasie zorzy wyrocznia może spojrzeć może także w przeszłość, lecz niezadługo. Przepowiednie w czasie zorzy mają 100 % sprawdzalność i wydarzą się w przeciągu roku.
Rzeka życia- jeśli wilk ma nieuleczalne rany i się nie pogodził ze
śmiercią, powinien tu się udać. Rzeka uleczy każdą ranę. Jest to święta
rzeka, poświęcona od bogini Clytse. Nie wiadomo gdzie się zaczyna, ani
gdzie kończy.
Jaskinia Alf- Mogą się tam dostać tylko Alfy. Aby wejść do jaskini trzeba podać hasło. Przed jaskinią znajduje się Morze Wieczności.
Jaskinia Bet- znajduje się w głębi Lasu Czasu. Tylko Alfy i Bety wiedzą, gdzie leży.
Las Czasu- Można w nim zatrzymać , ale tylko o północy. Trzeba uważać jeśli jesteś nowy, bo las nie lubi nieznanych wilków. W jej głębi znajduje się jaskinia Bet.
Morze Wieczności- pilnuje wejścia do jaskini Alf. W jej głębinach można spotkać syreny, nimfy i driady morskie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz